Brochure: Twitter

Jesse twittert al een paar jaar. Met veel plezier. Hij blijft erdoor in contact met veel mensen die hij ooit ontmoette en gebruikt het medium ook om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. Iedereen kan op zijn Twitteraccount lezen dat hij vertegenwoordiger is bij een gerenommeerd technologiebedrijf. “Vandaag op bezoek bij een grote klant. Erg benieuwd naar stand van zaken daar”, twitterde hij.

brochureTwitter.JPGJesse is niet iemand die een blad voor de mond neemt. Hij verkondigt zijn mening, vooral over politieke kwesties, luid en duidelijk. “De Tweede Kamer zou eens moeten praten over een belastingtarief van 100% in hoogste schijf. Ben ik voor!”

Op een dag bezoekt hij een van zijn klanten die ook actief is op Twitter. Hij is niet blij met wat Jesse allemaal twittert. Hij is er zo slecht over te spreken dat de deal tussen Jesse en zijn klant niet doorgaat. Jesse besluit zijn leven te beteren. Het is niet de bedoeling dat zijn baas lijdt onder zijn Twittergedrag.

Twitter. Iedereen heeft er wel eens van gehoord of over gelezen: in de krant, in andere media, op internet. Maar wat is het? Hoe werkt het? En is de invloed ervan echt zo groot als het lijkt? Kleven er bezwaren aan het gebruik van Twitter? Wat zijn de voor- en nadelen ervan? Lees het allemaal in de brochure van Mediawijzer.

Download hier de brochure.

U kunt een PDF van deze brochure downloaden, maar u kunt ook gedrukte exemplaren bestellen voor € 0,50 per stuk.

Geef hieronder aan hoeveel exemplaren u wilt ontvangen van Twitter

U heeft Exemplaren in uw mandje

Steun het werk van stichting Mediawijzer. Maak een gift over naar
rekeningnummer NL22INGB0674099281 t.n.v. stichting Mediawijzer te Apeldoorn.